Odstąpienie od umowy

Prawo odstąpienia od umowy (do 30dni)

 

  1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny:

    1. składając stosowne własnoręcznie podpisane oświadczenie, w terminie 30 dni i wysyłając je na adres adres moVear Krystian Nawrocki, 75-130 Koszalin, ul. Szarych Szeregów 7 podany w niniejszym Regulaminie. Konsument w celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu na piśmie może skorzystać z formularza, którego wzór można pobrać z odnośnika na końcu tej strony.

    2. Konsument może również przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej www.movear.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru

  3. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

  4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez moVear Krystian Nawrocki nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  5. Zwrot Towaru i płatności powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, jednakże moVear Krystian Nawrocki, przysługuj prawo wstrzymaniu zwrotu otrzymanych płatności do chwili otrzymania zwracanego Towaru, lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  6. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:

moVear

ul. Szarych Szeregów 7/29

75-130 Koszalin,

Z dopiskiem (Zwrot / sklep moVear)

  1. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

  2. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.

  3. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, jeśli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

 

Formularz odstąpienia od umowy do pobrania w formatach:

.PDF

.ODT

.DOC

 

 

Jak przebiega proces zwrotu środków po dokonaniu zwrotu produktu?

Zwracany produkt przyjmujemy w czasie do 4 dni roboczych od daty dostarczenia paczki do naszego magazynu przez firmę spedycyjną. Następnie w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych dokonujemy sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia warunki zwrotu zakupów, wystawimy elektroniczną fakturę korygującą, którą wyślemy na Twój adres mailowy.

Po jej akceptacji, w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych (zazwyczaj znacznie szybciej - do kilku dni), dokonamy zwrotu zapłaty zależnie od wyboru Klienta z lista dostępnych form zwrotu (lista dostępna poniżej). Możesz także zablokować na swoim Koncie Klienta zwracaną kwotę i wykorzystać ją przy kolejnych zakupach. 

Domyślną metodą zwrotu jest przelew na wskazane konto bankowe. 

 

Forma zwrotu zależy od metody płatności w zamówieniu: 

• Przy odbiorze (za pobraniem) - zwrot środków na konto bankowe

• Przelew - zwrot środków na konto bankowe

Szybkie płatności IAI Pay - zwrot środków na konto bankowe

• Karta podarunkowa - środki zostaną zaksięgowane na Twoim koncie klienta

• Płatność PayPal z użyciem karty (Visa, Mastercard) - zwrot środków przelewem na konto bankowe lub na konto karty

• Płatność PayPal z konta PayPal (Visa, Mastercard) - zwrot środków przelewem na konto bankowe lub na konto PayPal

• Płatność z Allegro Finanse (PayU, Przelewy24) - zwrot środków poprzez Allegro Finanse lub na konto bankowe

UWAGA: Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwracanego produktu na podany w zamówieniu adres email wyślemy prośbę o podanie numeru konta bankowego, na które mamy zwrócić środki

Zaufane Opinie IdoSell
4.90 / 5.00 796 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-04
Polecam,jak zawsze obsługa na najwyższym poziomie
2024-02-18
Ok

Dbamy o Twoją prywatność

Nasz Sklep wraz z Zaufanymi Partnerami przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie np. IP Twojego urządzenia oraz informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory www lub innych podobnych technologii.

Pliki cookies wykorzystywane są w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności, a także w celach analitycznych, marketingowych, oraz aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań w tym także do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych) oraz do poprawnego działania strony internetowej. Warunki przechowywania lub dostępu do cookie możesz określić w Twojej przeglądarce.

Klikając „ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY” wyrażasz zgodę na stosowanie ciasteczek zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki oraz na dostosowanie treści na stronie naszego Sklepu do Twoich preferencji, a także w celach statystycznych i marketingowych, w tym do wyświetlania spersonalizowanych treści (reklamowych). Zgodę możesz wycofać w dowolnym momencie poprzez usunięcie plików cookies z przeglądarki z danego urządzenia końcowego.

Jeżeli klikniesz „NIE WYRAŻAM ZGODY” - nie będzie możliwe wejście na stronę Sklepu.

NIE WYRAŻAM ZGODY
ZGADZAM SIĘ, CHCĘ PRZEJŚĆ DO STRONY
pixel