Odstąpienie od umowy

Prawo odstąpienia od umowy

 

  1. Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny:

    1. składając stosowne własnoręcznie podpisane oświadczenie, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres adres moVear Krystian Nawrocki, Bartosz Pilewski spółka cywilna, 75-130 Koszalin, ul. Szarych Szeregów 7/19b podany w niniejszym Regulaminie. Konsument w celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu na piśmie może skorzystać z formularza, którego wzór można pobrać z odnośnika na końcu tej strony.

    2. Konsument może również przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej www.movear.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru

  3. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

  4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez moVear Krystian Nawrocki, Bartosz Pilewski spółka cywilna nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  5. Zwrot Towaru i płatności powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, jednakże moVear Krystian Nawrocki, Bartosz Pilewski spółka cywilna przysługuj prawo wstrzymaniu zwrotu otrzymanych płatności do chwili otrzymania zwracanego Towaru, lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  6. Zakupiony towaru należy zwrócić na poniższy adres:

moVear s.c.

ul. Szarych Szeregów 7/19b

75-130 Koszalin,

Z dopiskiem (sklep internetowy moVear)

  1. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

  2. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.

  3. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, jeśli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

 

Formularz odstąpienia od umowy do pobrania w formatach:

.PDF

.ODT

.DOC

 

 

Jak przebiega proces zwrotu środków po dokonaniu zwrotu produktu?

Zwracany produkt przyjmujemy w czasie do 4 dni roboczych od daty dostarczenia paczki do naszego magazynu przez firmę spedycyjną. Następnie w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych dokonujemy sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia warunki zwrotu zakupów, wystawimy elektroniczną fakturę korygującą, którą wyślemy na Twój adres mailowy.

Po jej akceptacji, w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych (zazwyczaj znacznie szybciej - do kilku dni), dokonamy zwrotu zapłaty zależnie od wyboru Klienta z lista dostępnych form zwrotu (lista dostępna poniżej). Możesz także zablokować na swoim Koncie Klienta zwracaną kwotę i wykorzystać ją przy kolejnych zakupach. 

Domyślną metodą zwrotu jest przelew na wskazane konto bankowe. 

 

Forma zwrotu zależy od metody płatności w zamówieniu: 

• Przy odbiorze (za pobraniem) - zwrot środków na konto bankowe

• Przelew - zwrot środków na konto bankowe

Szybkie płatności IAI Pay - zwrot środków na konto bankowe

• Karta podarunkowa - środki zostaną zaksięgowane na Twoim koncie klienta

• Płatność PayPal z użyciem karty (Visa, Mastercard) - zwrot środków przelewem na konto bankowe lub na konto karty

• Płatność PayPal z konta PayPal (Visa, Mastercard) - zwrot środków przelewem na konto bankowe lub na konto PayPal

• Płatność z Allegro Finanse (PayU, Przelewy24) - zwrot środków poprzez Allegro Finanse lub na konto bankowe

UWAGA: Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwracanego produktu na podany w zamówieniu adres email wyślemy prośbę o podanie numeru konta bankowego, na które mamy zwrócić środki

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel