Test Opis Produktu

TODO supply a title

O nas:

moVear ubiera technologię w ponadczasową tradycję wyrobów ze szlachetnych skór. Tworzymy ekskluzywne etui oraz pokrowce na urządzenia mobilne, które zaskakują jakością wykonania – ręcznie wyrabiane, z najwyższej jakości skór oraz z dbałością o każdy detal.Stawiamy na oryginalność, design i materiały z najwyższej półki. Manifestujemy nowoczesność. A w końcu, wychodzimy z założenia,że każdy zasługuje na funkcjonalność w wydaniu de luxe.

Dzięki temu grono naszych Klientów i miłośników naszych produktów wciąż rośnie. Jakość jest dla nas wartością nadrzędną, od momentu projektowania, poprzez wybór materiałów aż po techniki wytwarzania. Dbamy o procesy realizacji zakupów przez nasze konto Allegro i sklep online oraz o dobro Kupujących. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi zasadami i sposobem finalizowaniatransakcji.

Zasady licytacji:

  • 1. Ceny naszych towarów są cenami bru5o i zawierają już podatek VAT (23%).
  • 2. Wystawiamy aukcje wyłącznie z opcją "Kup teraz!".
  • 3. Przed zakupem produktu prosimy o dokładne zapoznanie się z opisem aukcji oraz specyfikacją produktu.
  • 4. Prosimy o przemyślany zakup. Kupno przedmiotu na aukcji jest równoznaczne z podpisaniem umowy kupna-sprzedaży.
  • 5. Po zakupie produktu na aukcji, w przypadku nieodebrania przesyłki lub braku kontaktu dłuższego niż 10 dni, bezwzględnie wystawiamy komentarz negatywny.
  • 6. Jeśli aukcja przebiegnie pomyślnie zawsze wystawiamy komentarz pozytywny, po uprzednim otrzymaniu komentarza od Kupującego.
  • 7. Zgodnie z regulaminem, podczas licytowania towaru jako osoba niezarejestrowania na portalu Allegro.pl, należy niezwłocznie po zakupie dokonać wpłaty za pomocą funkcjonalności "Płacę z Allegro". W przeciwnym razie transakcja zostanie anulowana.
  • 8. W przypadku, gdy zachodzi realne podejrzenie, że Kupujący będzie działał na szkodę MOVEAR, zastrzegamy sobie prawo do dodania go do „czarnej listy” portalu Allegro.pl.
  • 9. W przypadku wystawienia negatywnego komentarza przez Kupującego, zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji kolejnych zamówień.
Jeszcze nie kupiłem... Jak kupić pokrowiec? 1. Kliknij "Kup teraz". 2. Wypełnij formularz Allegro lub poinformuj nas mailowo o sposobie realizacji transakcji. 3. Jeżeli wybrałeś przedpłatę – dokonujesz wpłaty przez PayU lub bezpośrednio na konto. Jeżeli pobranie – towarwysyłamy zgodnie z terminem podanym na aukcji i płacisz przyodbiorze. 4. Wmomencie nadania przez nas przesyłki dostaniesz wiadomość e-mail z danymi dotyczącymi paczki – nazwę przewoźnika, numer listu przewozowego oraz przybliżony czas dostawy. Przesyłkę dostajesz zazwyczaj już następnego dnia od daty nadania. 5. Po odebraniu przesyłki, koniecznie sprawdź jej zawartość w obecności kuriera. Wrazie jakichkolwiek zastrzeżeń skontaktuj się z nami przez biuro@movear.pl lub pod numerem telefonu ..... 6. Zgodnie z ustawą masz prawo do zwrotu nieużywanego towaru do 14 dni od datyjego otrzymania.
Jakie są możliwości płatności i wysyłki? 1. PRZEDPŁATA– płatność na konto bankowe przed wysyłką; przesyłka kurierska z ubezpieczeniem +25zł.  Przelewyz tego samego banku księgowane są tego samego dnia.  Przyprzelewie NIE ZAPOMNIJ do wartości towaru dodać kosztówprzesyłki +25zł.  Dane do przelewu: 2. PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM – płatność przy odbiorze przesyłki, przesyłka kurierska z ubezpieczeniem +35zł; oprócz gotówki równej wartości towaru NIE ZAPOMNIJ dodać kosztówprzesyłki +35zł.
Kupiłem i... Potwierdzenie zamówienia nie doszło? Od momentu wygrania aukcji, w przeciągu godziny powinieneś dostać wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia. W przypadku nie otrzymania takiej wiadomości w ciągu godziny od wygrania aukcji, prosimy o wysłanie e-maila na adres biuro@movear.pl z następującymi danymi: numerem aukcji, , nickiem Allegro, preferowaną formą wysyłki, danymi do wysyłki oraz (ewentualnie) danymi do wystawienia faktury. Błąd przyskładaniu zamówienia? Jeśli podczas składania zamówienia podałeś błędne dane – bez obaw! Wystarczy skontaktować się z nami przez e-mail biuro@movear.pl lub pod numerem telefonu ... i podać prawidłowe dane. Przesyłka ma być wysłana na innyadres niż ten z Twojego profilu Allegro? Jeśli przesyłka z produktem MOVEAR ma zostać wysłana na inny adres, prosimy o podanie go podczas wypełniania formularza Allegro.pl finalizującego transakcję. Co wpisać wtytule przelewu? Jeśli wybrałeś przedpłatę na konto jako sposób płatności za wygraną aukcję, wpisz w tytule przelewu numer aukcji, nick z Allegro oraz numer zamówienia. Wprzypadku braku tych danych, zastrzegamysobie prawo do odesłania przelewu na konto, z którego wpłynęłypieniądze, a tym samym nie zrealizowanie zakupu.
A teraz wysyłka... Czyprzesyłki są ubezpieczone? Przesyłka jest ubezpieczona do pełnej wartości. Produkty moVear są profesjonalnie zapakowane i zabezpieczone tak, by nie mogływżaden sposób ulec zniszczeniu podczas transportu oraz, byKupujący miałpewność, że nikt nie zaglądałdo przesyłki po jej wysłaniu. Jak sprawdzić, gdzie znajduje się przesyłka? Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z informacją na temat przewoźnika, który dostarczy Twoją paczkę oraz z numerem przesyłki. Informacje na temat tego, gdzie znajduje się wdanym momencie przesyłka znajdują się na stronie firmykurierskiej, z której usług korzysta moVear – DHL lub UPS. Wystarczy wpisać podany przez nas wcześniej numer przesyłki w oznaczonym miejscu na stronie danej firmykurierskiej.
Wybrałem, kupiłem, dostałem i... Dostarczona przesyłka jest uszkodzona? Przesyłkę sprawdź koniecznie jeszcze w obecności kuriera. Należy zweryfikować stan i zawartość dostarczonej przesyłki. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń lub niezgodności prosimy o niezwłoczny kontakt z nami przez biuro@movear.pl lub pod numerem telefonu ..... Reklamacje wynikające z tego tytułu uznawane będą jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego wobecności przedstawiciela firmykurierskiej, którydostarczyłprzesyłkę. Uszkodzenia i niezgodności rozumiane są przez naruszone opakowanie lub widoczne śladyotwierania przesyłki po opuszczeniu magazynu, np. przez zerwane taśmy. Wówczas należy spisać z kurierem protokół szkody w dwóch egzemplarzach, koniecznie zachowując jeden egzemplarz dla siebie. Przesyłka trafi z powrotem do nas. Wówczas prosimyo kontakt pod numerem telefonu ..... Zostaniesz poproszony o podanie numeru zamówienia oraz decyzję czy oczekujesz ponownego wysłania produktu czy zwrotu zapłaty. Dostałeś towar, któryjest niezgodnyz opisem? WmoVear pracują specjaliści, którzydokładają wszelkich starań, abyprodukt, który trafia do Klienta był zgodnyz opisem aukcji. Jesteśmy jednak tylko ludźmi i nawet nam może zdarzyć się pomyłka. Wówczas prosimy o wyrozumiałość i kontakt przez e-mail biuro@movear.pl lub pod numerem telefonu .... Na pewno szybko i sprawnie poradzimy sobie z tym drobnym nieporozumieniem.
Chciałabym jednak zwrócić... Jak odstąpić od umowypo otrzymaniu towaru? Wiemy, że czasami wybory są dokonywane pod wpływem impulsu. Dlatego na naszych aukcjach Kupujący może zrezygnować z zakupionego produktu bez podania przyczyny. Rezygnację można złożyć w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki, poprzez odesłanie nieuszkodzonego i kompletnego produktu wraz z paragonem lub fakturą oraz wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowyzawartej na odległość (pobierz oświadczenie) na adres MOVEAR S.C., ul. Szarych Szeregów7/19B, 75-130 Koszalin. Pieniądze zwrócimy w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru, przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego. Nie przyjmujemypaczek wysłanych za pobraniem. Jak odstąpić od umowyprzed otrzymaniem towaru? W przypadku rezygnacji z transakcji jeszcze przed otrzymaniem towaru, prosimy o wiadomość na adres biuro@movear.pl. Anulujemy transakcję. Jeśli już dokonałeś wpłaty należnej za zakupiony przedmiot, poprosimy Cię o podanie danych do przelewu i zwrócimypieniądze wciągu 14 dni roboczych od datyotrzymania informacji o rezygnacji. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wadyfizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wadyukryte przedmiotu sprzedaży. Zapraszamy na nasze aukcje i do kontaktu z nami! Z MOVEAR masz pewność najwyższej jakości. Daj się przekonać, że produktypremium nie są tylko dla wybranych. Tyrównież na nie zasługujesz.
pixel
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel